Zastępstwa w dniu 17.06.2019 poniedziałek
Józef Bis
lekcja opis zastępca uwagi podpis
3 3 S(2) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
4 3 G(1) – Wychowanie fizyczne, 1 Maciej Trębacz złączenie grup
5 3 G(1) – Wychowanie fizyczne, 3 Maciej Trębacz złączenie grup
7 Wychowanie fizyczne – Okienko dla uczniów
8 2 EG(2) – Uczniowie zwolnieni do domu
9 2 P(1) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
Iwona Błaszczyk
lekcja opis zastępca uwagi podpis
1 3 AH(1) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
2 3 AH(1) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
3 1 SP – Okienko dla uczniów
4 1 SP(2) – Okienko dla uczniów
5 1 SP(2) – Okienko dla uczniów
6 3 E(1) – Uczniowie zwolnieni do domu
7 3 E(1) – Uczniowie zwolnieni do domu
Mariusz Brzózka
lekcja opis zastępca uwagi podpis
4 1 SP(1) – Okienko dla uczniów
5 1 SP(1) – Okienko dla uczniów
6 1 PP(1) – Wychowanie fizyczne, 2 Iwona Kawala złączenie grup
Katarzyna Gadowska
lekcja opis zastępca uwagi podpis
6 2 S – Uczniowie zwolnieni do domu
7 2 PS(2) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
Elżbieta Głuch
lekcja opis zastępca uwagi podpis
4 3 S – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
5 3 AH(2) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
6 3 AH(2) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
7 2 B(1) – Uczniowie zwolnieni do domu
8 2 B(1) – Uczniowie zwolnieni do domu
dyżury
po lekcji miejsce zastępca uwagi podpis
5 P 1
Marzena Gruca
lekcja opis zastępca uwagi podpis
4 1 EH – Uczniowie przychodzą później
5 1 PP – Okienko dla uczniów
6 2 EG(1) – Okienko dla uczniów
7 3 AH(2) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
8 3 AH(1) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
dyżury
po lekcji miejsce zastępca uwagi podpis
5 Ip2
Edyta Gut-Pląder
lekcja opis zastępca uwagi podpis
2 1 EH – Uczniowie przychodzą później
3 2 P – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
4 3 R – Okienko dla uczniów
dyżury
po lekcji miejsce zastępca uwagi podpis
2 Ip2
Robert Kalina
lekcja opis zastępca uwagi podpis
6 2 EG(2) – Okienko dla uczniów
7 1 SP – Okienko dla uczniów
8 2 P – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
dyżury
po lekcji miejsce zastępca uwagi podpis
7 P2
Joanna Kulawik
lekcja opis zastępca uwagi podpis
1 1 G(2) – Procesy technologiczne w gastronomii-zajęcia praktyczne, 34 Dorota Suruło złączenie grup
2 1 G(2) – Procesy technologiczne w gastronomii-zajęcia praktyczne, 34 Dorota Suruło złączenie grup
3 1 G(2) – Procesy technologiczne w gastronomii-zajęcia praktyczne, 34 Dorota Suruło złączenie grup
4 1 G(2) – Procesy technologiczne w gastronomii-zajęcia praktyczne, 34 Dorota Suruło złączenie grup
5 1 G(2) – Procesy technologiczne w gastronomii-zajęcia praktyczne, 34 Dorota Suruło złączenie grup
6 2 G(1) – Procesy technologiczne w gastronomii-zajęcia praktyczne, 41 Dorota Suruło złączenie grup
7 2 G(1) – Procesy technologiczne w gastronomii-zajęcia praktyczne, 41 Dorota Suruło złączenie grup
dyżury
po lekcji miejsce zastępca uwagi podpis
6 P2
Agnieszka Łucka-Janowska
lekcja opis zastępca uwagi podpis
2 2 EG(2) – Uczniowie przychodzą później
3 2 G – Okienko dla uczniów
5 1 D – Okienko dla uczniów
6 3 G – Okienko dla uczniów
8 3 S – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
dyżury
po lekcji miejsce zastępca uwagi podpis
2 IIp1
3 IIp2
Alicja Mielus
lekcja opis zastępca uwagi podpis
1 2 EG(1) – Uczniowie przychodzą później
2 2 EG(1) – Uczniowie przychodzą później
3 1 EH(1) – Uczniowie przychodzą później
4 3 AH(1) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
5 3 AH(1) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
7 3 AH(1) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
dyżury
po lekcji miejsce zastępca uwagi podpis
2 P2
4 P 1
Agnieszka Niemczyk
lekcja opis zastępca uwagi podpis
3 3 E – Okienko dla uczniów
4 2 B(1) – Język angielski zakres rozszerzony, 40 Romana Rusek złączenie grup
5 3 S(2) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
dyżury
po lekcji miejsce zastępca uwagi podpis
3 Ip1
5 Ip1
Katarzyna Opanowska
lekcja opis zastępca uwagi podpis
6 3 AH(1) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
7 1 D – Okienko dla uczniów
8 1 PP – Uczniowie zwolnieni do domu
dyżury
po lekcji miejsce zastępca uwagi podpis
6 Ip1
8 P2
Paweł Siejka
lekcja opis zastępca uwagi podpis
2 2 P – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
4 3 E – Okienko dla uczniów
5 3 R – Okienko dla uczniów
6 1 SP – Okienko dla uczniów
7 2 S – Uczniowie zwolnieni do domu
dyżury
po lekcji miejsce zastępca uwagi podpis
2 Ip1
4 IIp1
Anna Syska
lekcja opis zastępca uwagi podpis
1 1 PP(1) – Uczniowie przychodzą później
2 3 S(2) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
3 2 PS(2) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
dyżury
po lekcji miejsce zastępca uwagi podpis
1 IIp1
Katarzyna Szafraniec-Witkowska
lekcja opis zastępca uwagi podpis
1 2 PS(2) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
2 2 PS(2) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
dyżury
po lekcji miejsce zastępca uwagi podpis
1 P2
Katarzyna Wielonek-Gierus
lekcja opis zastępca uwagi podpis
1 3 AH(2) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
2 3 AH(2) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
3 1 EH(2) – Uczniowie przychodzą później
4 3 AH(2) – Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
7 2 B(2) – Uczniowie zwolnieni do domu
8 2 B(2) – Uczniowie zwolnieni do domu
dyżury
po lekcji miejsce zastępca uwagi podpis
3 IIp1
Renata Witoń-Kłeczek
lekcja opis zastępca uwagi podpis
5 2 S – Uczniowie zwolnieni do domu
6 1 G – Okienko dla uczniów
7 3 G(2) – Język angielski, 78 Romana Rusek złączenie grup
8 3 G(2) – Język angielski, 78 Romana Rusek złączenie grup
dyżury
po lekcji miejsce zastępca uwagi podpis
5 IIp2

Przygotowano za pomocą programu firmy VULCAN